Tuesday 24 April 2012

::~LayaN~::

Posted by ::_SweetoRiey_:: at 08:15:00
cuti semester 2 bulan nie slain jd surirumah tk diiktiraf untuk ilangkan bosan aku byk lyn drama on9 je... ade la 3 citew yg aku rase bez glew~ nie la citew2 yg bez nak dilayan~

rooftop prince

 

cite ni mmg bez gle.. lagi2 aku ske hero dia.. yoochun from group JYJ.. nak kata dia ni ensem tak sgt lapon, tapi aku mmg ske tgk dia blakon dr cite sungkyunkwan scandal lagi.. cite ni pasal orang zaman dulu tetibe de kat zaman moden untuk siasat kematian princess dia dulu.. pastu macam2 cite lawak jadi..huhuhu..


 fashion king


yg nie pown bez... tp tkdela mcm rooftop prince.. boley than la cite nie.. pasal fashion.. cinta 3 segi... mcm drama2 korea yg laen.. kalo sape2 mnt yuri SNSD tgk la.. die ade blakon lam cite nie.. tp aku tk mnt mane die.. SNSD pown aku tk mnt..hahahaha.. dlm cite nie aku ske heroin.. cun~ and aku ske hero yg kedua.. ensem..(taste aku la) =P tp tu la.. juz jd hero kedua.. tkpela..jnji aku lyn gak cite nieh..hihi..

man from the equator


citew nie pown bez.. mule2 mase tgk episode 1 mcm boring..tp lynkan je.. then ble tgk smpai habes.. fuh.. mmg bez glew.. kt KBSW bru tyg smpai episode 4 tk silap.. tp lau lyn kt drama on9 da sampai episode 10.. kesah die psl persahabatan yg bertukar jd musuh sbb demi kepentingan diri sniri smpai sggup khianat kwn sniri.. ehem2, sbb aku lyn cite nie pown aku ske hero die.. hehe.. mmg la hero die nk kata ensem tk pown... tp aku penah layan citew2 die yg laen n die mmg bez.. n kalo ikutkan perangai die kat luar pemalu gle.. ske2~

so, 3 citew ni aku rase bez bg sape2 yg rase nk lyn drama korea yg terbaru~ enjoy~~~!!!

0 comments:

Post a Comment

 

:: mariam zin's blog :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting