Saturday 24 March 2012

BENGANG..!!!!!!!!!!!!!!! (-_-)#!!

Posted by ::_SweetoRiey_:: at 07:33:00
kali nie aku guna tulisan warna merah sbb aku mrh sgt2! humm...(sabar mariam.. sabar~)ok2.. mlm nie mcd betul2 wat aku bengang.. mlm nie saje2 je aku tringin nak mkn mcd.. so, abang aku kol la mcd.. kteorg nk delivery je.. mls nak g sane.. sesak.. abang aku order 3 spicy chicken mcdeluxe, 1 big mac n 1 big and tasty (yang nie aku punye...) da la kol pown line bz bebenor.. kol2 byk kali last2 dpt la gak.. 

so, kteorg tggu burger tuh.. punyela lame tggu last2 sampai gak.. ok2.. yg tuh aku ok lg.. biase la an lambat smpai.. aku pown husnuzon la... maybe ramai customer...tyme abang aku bg duet kt org tuh spatutnye die kena bg baki RM35.30.. tp die bg RM35 je.. 30 sen lg die tk hulur.. so, abang aku kata tkpelah.. halal~ 30 sen je pown.. (punye la baek an hati nie)..ble burger da sampai pe lagi.. dengan rakus nye aku nak mkn la an... tetibe selera aku ilang trus...! ape tak nye.. big n tasty yg aku mintak, tp yg aku dpt roti, sayur ngn cheese je????????!!!!! (-_-)#!! betul2 wat aku bengang!!!!!

 ::ape aku nak mkn lau daging tkde??::

mane pegi daging die??? mcd simpan dlm peti ais ke?? ke lembu die tak sempat sembelih??? or tk nak bg aku mkn ke?? dorg nak suh aku jge badan ke??? nak je aku mencarut2... tp tk baek la an.. sabar tuh sparuh dr iman~ aku nk komplen kol2 da tk dpt2.. line bz memanjang.. ok2.. tkpe.. bukti aku da ade.. resit aku simpan... abang aku suh aku komplen kt website die.. ok2.. tp aku still bengang!!! katahuilah mcd, sesungguhnye ko akan hilang sorg customer mulai arini!!! marah~ marah~~!!!!!humph!!!!!!!!!!!!!

baek aku makan pizza je laen2 kali... lg bez! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

:: mariam zin's blog :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting