Friday 15 February 2013

~2013~

Posted by ::_SweetoRiey_:: at 09:58:00

suka suki sem 5!

assalammualaikum...
pergh..! lama gila rasa tak sentuh blog ni.. last post pon tahun lepas.. woooo.. (O_o)  harini tah mimpi ape rase cam nak singgah lak.. dah masuk tahun baru ni, sem ni pon dah nk habes.. tggl bape minggu je nak final exam.. keja, presentation n assignment bagai Alahamdulillah tinggal satu je lagi.. biarpon payah macam mana nak siapkan smue tu Allah tetap permudahkan smue.. (^_^)

sem 5 ni macam2 jadinya.. ade benda hepy, ade benda sakit ati.. tapi apa2 pon smue tuh mungkin ade hikmah sebaliknya.. rezeki family melimpah limpah.. bln 3 ni Zin's Family akan terima 2 orang baru dalam family ni.. 1st ---> awal bln 3 Pak Cik Zin n Mak Yan (ayah n mak aku la~hehe) akan dapat cucu 1st.. kak ipar aku akan beranak.. n guess what?? baby boy!! weeeee~~ (gelek2).. ok..tu satu benda.. 2nd ---> aku bakal dapat abang ipar! huhu.. sape la tak hepy an? aku ni ade sorg je kakak..die la kak yang aku nk gaduh2, manja2, mintak dia belanja ble die dapat gaji..erk..hihihi.. so, bakal suami die tu la satu2nya abang ipar yang aku akan ada kan..x gtu???? (^o^) abang aku huzaifah pon dah bertunang.. and InsyaAllah lau tkde pape tahun depan kawen la.. Alhamdulillah.. abang and kak ipar aku pon dah nk start keja.. bleh la pasni kebas2 sket duet dieorg..heheh..setakat suh blanje cool blog je.. ekekeke~

nk cite part2 yang sakit ati ni malas r plak..yela.. aku sakit ati dengan orang tuh pon gara2 blog die jugak.. so, aku bukan die.. tak puas ati terus terang depan2 kan.... benda leh settle.. tak payah depan baik belakang lain... arghhh.. stress! (gaya gary running man) haha..

k r, cukup sampai ni je la aku nk bla bla.. kt bawah ni aku share sket gambar2 akak tyme tunang ritu.. kena2 plak tyme birthday abah kan.. 15hb12.. enjoy~  (^_^)

::ujai,aku,akak,kak yus,iji and afik(duduk).fakhrul je tkde, kt unimap tyme ni::

::hantaran::

^_^

::akak n mummy::

::bincang2::

::kak yus,akak,aku::


0 comments:

Post a Comment

 

:: mariam zin's blog :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting