Wednesday 23 March 2011

::~~WeLcOme...seLamatT DataNg...ahLaN waSahLaN...~~::

Posted by ::_SweetoRiey_:: at 22:16:00
hari ni dalam sejarah akhirnye anak pak zin nie berjaya gax wat blog.. tuk makluman pak zin tuh bapak aku.. tp aku nk citew psl aku kt blog nieh.. sajew glamerkan nama ayah aku tuh.. huhu.. okeyh.. arini aku duk lepak kt bilik kwn aku cz pg td aku de hal kt KUIS nk kena settle.. sementara tggu pak zin jemput aku mlm nieh..(nk bawak keta x gheti blaja kete pun tk abes lg.. lesen L nyer da renew juz mls nk g blajo.. umo da 21..adusss~) aku mintak la kwn2 aku nie ajor camne nk wat blog.. tenkiu la kt kak shud n kak wa cz ajor aku n bg smgt kt aku tuk wat blog nieh....


aku nie bukan jenis yg on9 sgt.. so, ade blog nie tk bermakne la aku akn update sentiase.. nie saje ske2.. jelez tgk kwn2 aku yg laen dew blog.. urm, keyh r... cukup r aku membebel wat mase nieh.. sambung laen kali plak.. nk tulis ape pun aku da tk tau.. da kering kontang idea nieh...adiosss~~~

::kak shud::

::kak wa::

2 comments:

Anonymous said...

berani cakap saya senget.....

::_SweetoRiey_:: on 24 March 2011 at 00:50 said...

ahaks.. da buang da~~ kak wa tomey~~

Post a Comment

 

:: mariam zin's blog :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting